Nina - De Lastigste (2007)

Label: Top Notch

1. Intro (0:38)
  2. De Tijd Is Gekomen (2:47)
  3. N.I.N.A. (3:28)

10. Gekke Nina (4:07)
  11. Lelijk Man (2:41)

met QF

Electro_
Het zijn wel leuke electro-beats inderdaad, maar ik vind Patta's (die niet op dit album staat) eigenlijk nog haar beste nummer. Die is ook geproduceerd door QF en is een totaal andere, meer up-tempo, versie van Nieuwe Patta's.

avatar van luc011190
Electro_ schreef:

Ken ik, leuk idd.
Delic gaf een keer in een interview aan dat hij ook ontzag voor QF had, wat voor mij ook wel wat zegt. Het is sowieso een groot misverstand dat veel mensen denken dat het makkelijk is om commerciële partymuziek te maken.

Electro_
Ja precies, het is een stuk moeilijker om een goed pop-nummer te maken dan een of ander experimenteel ambient-stuk. Nu staan er genoeg zwakke nummers op dit album, maar het is echt niet de lage notering die er nu staat waard.

Raekwon the chef
is het niet lelijkE man?

avatar van luc011190
Raekwon the chef schreef:
is het niet lelijkE man?

Nee. Lelijk, man

avatar van Soete
Nina laat ons met deze album horen, dat ze op het moment de beste female rapper in nl is. Ze heeft een goede flow en rapt gruwelijk over de beats van QF op deze (mini) cd. Ik heb het cd al talloze keren beluisterd en het verveelt me nimmer. Ze had 'Vroeger' moeten releasen als video & single, het zou het album beter gepromoot hebben en zou haar miss een hitje hebben opgeleverd.
4.5*

KSPR
Beste female mc van Nederland is niet zo moeilijk hé.

Gekkenhuis
Beste female MC? Dan ken je Tifèn niet. Steekt duidelijk boven Nina uit.

avatar van Urbanoetang
Bah.

Superbeertje
Ze heeft wel mooie schoenen

RedLightCityBoy
NEE! die hoes is echt

avatar van Sulejmani
0,5
Als ik iets haat zijn het vrouwelijke mc's.

avatar van Kill_illuminati
Ik dacht eerst dat ik te maken had met een Hardcore CD toen ik de hoes zag in een CD winkel, ik vond het al vreemd dat het tussen de HipHop stond. Later kwam ik er achter waarom.

avatar van Rudie
Wat een ondragelijk album. de beats zijn nog het minst erg. Die zijn dankzij QF nog redelijk uit de verf gekomen. Nina zelf is redelijk talentloos en bovendien bediend van een vervelende stem, hopelijk het laatste wat we van haar horen.

Leidenaar187
Kon ze niet toen ze de cover gingen schieten ofzo?
Maar ja,een vrachtwagen in plaats van haar neerzetten begrijp ik wel,niemand ziet t verschil.

avatar van MJ_DA_MAN
Ze zit erin .

Leidenaar187
Onmogelijk!Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen.

avatar van Rhythm & Poetry

Hijskraan.

avatar van MJ_DA_MAN
Leidenaar187 schreef:
Onmogelijk!Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen.
Simpel natuurlijk, om Nina heen is een vrachtwagen gebouwd.

Improvision
Nee, die vrachtwagen is er gewoon omheen gekomen door haar zwaartekrachtsveld.

Leidenaar187
Jullie laten het allemaal heel moeilijk klinken,want dat zijn manieren die meer kosten dan de opbrengst van het album,ik gok het op photoshop.

Dat laatste liedje gaat trouwens over zichzelf neem ik aan.
Of haarzelf,of hetzelf.

avatar van MAS
1,0
MAS
Hilarisch. Ik heb dit ooit heel goedkoop gekocht en een luisterbeurt gegund maar dit is echt heel erg slecht.

avatar van KILLERBEE99
1,5
Dit album steld niet veel voor.

avatar van Stapler
MAS schreef:

25 cent .

avatar van Shelter
0,5
Nee dit kan niemand goed vinden toch...
Het is echt heel slecht, ze heeft de slechtste flow die ik ooir gehoord heb en het gaat helemaal nergens over. Laten we hopen dat ze zichzelf niet serieus neemt.