Skinshape - Life & Love (2017)

Rock / Funk
Label: DLoaw

1. Take My Time (3:03)
  2. Inside (5:01)

met Aaron Taylor

3. Don't Call My Name (4:09)
  4. Shyma (3:47)
  5. Penny in a Well (2:10)
  6. Fountayne (3:24)
  7. The Bay (3:33)
  8. Hurry and Enjoy (1:48)
  9. The Moment (3:56)
  10. I Won't Be There (7:02)
avatar van Shelter
Ik vind dit een toffe zanger, lekkere stijl. Geen hoogstaande teksten of zang maar het instrumentale gedeelte is gewoon heel lekker in het gehoor. Het heeft een beetje een oude vibe, bijvoorbeeld de blazers in Take My Time en ook hoe de gitaar er in is gemixt. Toffe track trouwens.
Inside, de bas redt het nummer dat het niet teveel lijkt op de vorige. Maar funky track altijd goed.
Dont Call My Name, heeft wel echt een andere sound. Dromerig, surf music, een van de betere tracks.
Fountayne is een volledig instrumentale track, persoonlijk vind ik met zang de nummers fijner.
The Moment, beetje zweverige track maar met de zang heel relaxed.
I Won't Be There heeft een wat warmere toon, goede afwisseling en 1 van mijn favoriete nummers.
Ik vind dit het beste album van de man, 4*

avatar van -SprayIt-