Gene Loves Jezebel - Dance Underwater (2017)

Label: Westworld

1. Charmed Life (Never Give In) (4:25)
  2. Summertime (3:27)
  3. How Do You Say Goodbye (To Someone You Love) (5:01)
  4. IZITME (4:32)
  5. Ain't It Enough (3:23)
  6. Cry 4 U (3:15)
  7. Flying (5:11)
  8. World Gone Crazy (4:08)
  9. Chase the Sun (2:56)
  10. I Don't Wanna Dance Underwater (4:33)
avatar van E-Clect-Eddy
Ze zijn terug... niet dat ik ze gemist heb, maar het is zo'n band waarvan je de naam gemakkelijk onthoud ook als je niet weet welk nummer daar bij hoort.

Dit is een alleraardigste terugkeer, alleen helaas hier en daar iets te veel effect op de stem van de zanger (al dan niet om iets te verbergen). Muzikaal zit het goed in elkaar, nergens vernieuwd maar het klinkt gewoon lekker. Geen Gothic Rock zoals weleer maar een soort ingetogen Alternative Rock, met heel fijne gedoseerde gitaren.

Bij de tournee moet je even opletten want er zijn twee act die deze bandnaam gebruiken, elk van de broertjes Aston heeft zijn eigen band. Dit album is dus van Jay Aston en niet van Michael.

avatar van Premonition
Dus geen comeback album, want de broertjes hebben het nog niet bijgelegd blijkbaar. Da's op zich geen straf, want wie zit hier nog op te wachten? Ik niet in ieder geval.