Rejjie Snow - The Moon & You (2017)

Ierland

4. African Dragon (0:24)
  5. Purple Tuesday (4:50)

met Joey Bada$$ en Jesse Boykins III

6. Me & My Piano (1:40)
  7. Sunny California (3:19)
  8. Hope (1:56)
  9. Congo (Mama Africa) (0:56)
  10. Get It (2:56)

met Joyce Wright

11. Milk Man (0:17)
  12. Pink Flower (2:53)

met Dana Williams en Julian Bell

13. Acid Trip (3:08)
avatar van waxs
Niet helemaal het album waar ik op gehoopt had na de klassieke vibes op Rejovich en de meer commercieel getinte singles die eind vorig jaar en begin dit jaar zijn verschenen. Rejjie Snow laat wederom een andere kant van zichzelf zien met vrij minimalistische producties. Veelal laid back met een stemgeluid dat Taylor the Creator lijkt te emuleren. Ik ben zelf niet zo stuk van de R&B achtige refreintjes op Pink Flower en Get It. Ook de korte interludes lijken weinig toe te voegen. Album wordt hierdoor uitgehold tot beperkte kwaliteit, zonde, want naar mijn mening had er veel meer ingezeten.

avatar van 5713Finest
Had ook meer verwacht van dit album. Maar Hope is voor mij een van de beste nummers dit jaar!