Mystery - Second Home (2017)

Alternatieve titel: Live Recording from ProgDreams V Festival 2016

Canada
Label: Unicorn

1. Delusion Rain (10:20)
  2. Travel to the Night (8:45)
  3. If You See Her (5:57)
  4. Another Day (18:20)
  5. Wall Street King (6:28)
  6. Pride (7:25)
  7. The Last Glass of Wine (6:51)
  8. Dear Someone (6:16)
  9. Shadow of the Lake (12:11)
  10. A Song for You (12:57)
  11. Through Different Eyes (20:42)
  12. The Preacher's Fall (4:13)
  13. Superstar (8:49)
  14. Till the Truth Comes Out (8:26)
  15. The Sailor and the Mermaid (5:17)
pos
De audio versie die ik heb gehoord bevat meer nummer dan hierboven staan vermeld. 15 meen ik. Oa het briljante nummer Song for You. Ik heb de gesigneerde dvd ook net binnen dus ik heb weer wat leuks te bekijken dit weekend. Geweldige live registratie dit.

avatar van buso
pos schreef:

Juist, ik heb een correctie ingediend. De tracklist hier is die van de dvd.

Na een paar luisterbeurten kan ik enkel concluderen dat de band in optima forma was. Het geluid is ook dik in orde.

buso schreef:

Juist, ik heb een correctie ingediend. De tracklist hier is die van de dvd.

Ok. Maar klopt volgens mij nog niet helemaal wat je zegt. Het nummer Song For You staat toch ook op de dvd ?

avatar van buso
pos schreef:

Ik heb de dvd zelf niet, maar als ik hun website mystery2017 - therealmystery.com mag geloven staat dat nummer er niet op.

buso schreef:

Klopt ik zag het ook en begon zowaar te twijfelen omdat ik de dvd nog niet gezien had en even snel bekeken had. Gisteren gekeken en de dvd bevat de nummers 1 t/m 12 die hierboven vermeld staan. Op dvd zijn alleen nummer 8 en 9 omgedraaid. Hele fijne goed geschoten dvd overigens waarbij je iedere keer weer de juiste beelden in je scherm krijgt. Dus bij een gitaarsolo krijg je die ook uitgebreid te zien. Perfect.

avatar van Jason28
Staat al op spotify.