Dying Fetus - War of Attrition (2007)

Label: Relapse

1. Homicidal Retribution (5:30)
  2. Fate of the Condemned (4:40)
  3. Raping the System (3:40)
  4. Insidious Repression (4:50)
  5. Unadulterated Hatred (6:10)
  6. Ancient Rivalry (3:30)
  7. Parasites of Catastrophe (4:12)
  8. Obsolete Deterrence (4:20)
beuk beuk beuk beuk beuk .
Lekkere cd voor de death metal liefhebber.

The Deftone
Tof album
Staat de laatste tijd regelmatig op.
Aan het aantal stemmmen en berichten is jammer genoeg te zien dat er hier niet veel mensen bekend zijn met dit album/deze band.

The Deftone
Stem maar eens verhoogd met een half, geweldige plaat, hoe vaker ik hem beluister, hoe beter ie wordt.

avatar van mean eyed cat
een lekker strakke plaat van dying fetus!!!

avatar van frolunda
Lekker brute,bijna over de top gaande Death metal met een goede productie en die wat gesmoorde grunts hebben ook wel iets.De nummers zijn redelijk inwisselbaar tegen elkaar (Raping the System en Ancient Rivalry vind ik in eerste instantie nog het best) maar echt storend is dat niet want ze hebben genoeg te bieden voor de liefhebbers.
Ik moet dit niet te vaak horen maar zo af en toe is War of Attrition van Dying Fetus,mede door het spetterende drumwerk erg aangenaam.
Ruim voldoende.