Marty Friedman - Wall of Sound (2017)

Rock / Metal
Label: Prosthetic

1. Self Pollution (5:53)
  2. Sorrow and Madness (6:40)

met Jinxx

3. Streetlight (4:05)
  4. Whiteworm (4:35)
  5. For a Friend (3:18)
  6. Pussy Ghost (5:57)

met Shiv Mehra

7. The Blackest Rose (3:40)
  8. Something to Fight (4:45)

met Jørgen Munkeby

9. The Soldier (3:57)
  10. Miracle (3:53)
  11. Last Lament (6:56)
avatar van gigage
Een lading aan clips is door Prosthetic het youtubekanaal opgeslingerd. Die paar die ik gehoord heb zijn, op de furieuze openings track na, toch wat minder heavy dan op Inferno.

Erg Sterk album. Complex en enorm divers. Inderdaad minder heavy dan inferno maar 't zit erg goed in elkaar. Veel tempo&stemmingswisselingen binnen de nummers zelf.
Elk nummer is eigenlijk een samenvatting van eerdere albums.
Zoals met elk album van marty friedman moet ik er even inkomen. maar dit is zeker een van z'n beste albums. (zijn er slechte?). De emotie die hij in z'n gitaarspel stopt vind ik briljant.
Er wordt ook enorm strak gedrumd op dit album. altijd een plus

avatar van Kronos
Marty Friedman haalt eigenlijk al vele jaren hetzelfde oosters getinte trucje uit.
Toch is Wall of Sound net als Inferno weer dik de moeite. Absoluut geen miskoop.