Rupert Gregson-Williams - Wonder Woman (2017)

Score
Label: WaterTower

1. Amazons of Themyscira (6:47)
  2. History Lesson (5:16)
  3. Angel on the Wing (3:45)
  4. Ludendorff, Enough! (7:37)
  5. Pain, Loss & Love (5:27)
  6. No Man's Land (8:52)
  7. Fausta (3:20)
  8. Wonder Woman's Wrath (4:06)
  9. The God of War (8:02)
  10. We Are All to Blame (3:11)
  11. Hell Hath No Fury (3:58)
  12. Lightning Strikes (3:35)
  13. Trafalgar Celebration (4:50)
  14. Action Reaction (5:54)
  15. Sia - To Be Human (4:00)

met Labrinth

avatar van thomzi50
Erg sterke soundtrack. Duidelijk in de trant van andere (met name Zimmers) superheldensoundtracks, maar dat deert niet, want het is bijzonder goed uitgevoerd. Vooral knap hoe Gregson-Williams voortborduurt op dat sterke Wonder Woman-thema uit Batman Vs. Superman, zonder daar al te nadrukkelijk op te leunen. (Enige minpuntje: dat nummer met Sia, ongetwijfeld handig om aandacht te genereren voor zo'n film, maar het past natuurlijk niet op een soundtrack als deze.)

thomzi50 schreef:

Helemaal waar. Je hoort zeker de Batman soundtracks erin terug. Maar ja, het is ook D.C.
Echt één van de beste soundtracks die ik ken, verbazingwekkend dat er nog maar zo weinig op gestemd is.

avatar van dynamo d
Sterke stukken vind ik Wonder Woman's Wrath en The God of War. Overigens vind ik het nummer van Sia ook best goed, dus wat mij betreft geen probleem dat het erop staat.