Tracey Thorn - Out of the Woods (2007)

Label: Virgin

1. Here It Comes Again (3:06)
  2. A - Z (3:41)
  3. It's All True (4:13)
  4. Get Around to It (6:00)
  5. Hands Up to the Ceiling (2:58)
  6. Easy (3:58)
  7. Fall of a Log (3:17)
  8. Nowhere Near (3:07)
  9. Grand Canyon (6:07)
  10. By Picadilly Station I Sat Down and Wept (2:25)
  11. Raise the Roof (4:02)
avatar van Zwammer
Single It's All True is best leuk. Ik zal de rest van dit
album ook is gaan beluisteren

Wat een fantastische stem heeft die meid toch. Zeer sterke plaat die het op de dansvloer zonder meer goed gaat doen.

Pierre PĂȘcheur schreef:
Wat een fantastische stem heeft die meid toch.

Helemaal mee eens !

avatar van VanDeGriend
Heb deze plaat op aanraden van mn platenboer, die meestal strak weet wat bij mij aanslaat, en omdat ik de laatste EBTG albums geweldig vind en omdat Tracey een van de mooiste damesstemmen heeft die ik ken, aangeschaft. En wat doe je na aanschaffen? Precies:draaien. En dat gedeelte valt me tot nu meer tegen dan de prijs van de cd. Wellicht moet ik er wat meer luisterbeurten tegenaangooien maar de eerste indruk is niet positief. Stem:mooi natuurlijk. Liedjes: gemakzuchtig waarbij de voornamelijk electronische begeleiding de spanning en inventiviteit mist van het werk van EBTG.

Ik zeg voor nu:reunietje graag.

het is gewoon een feit; Tracey Thorn heeft de mooiste stem in hedendaagse muziek.

Ookal mis ik Benn Watt's beats, om weer eens haar stem anders te horen dan de EBTG Albums die ik grijs draai doet me goed.

Maar het is gewoon jammer omdat tracey stem in EBTG altijd gepaard ging met geniale beats. en dat bij dit album de beats wat magertjes zijn, ze zijn wat simpel.

avatar van riiiiiiiii
op welke staat 'king's cross'?

avatar van dj maus
Liep vandaag door de H&M om wat kleertjes voor de kleine te kopen en toen kwam over de winkelspeakers Get Around To It voorbij! Okee, het origineel van Arthur Russell is veel mooier, maar je kunt niet alles hebben; vond dit al bijzonder genoeg! In de H&M nota bene... De rillingen liepen me over de rug.

avatar van riiiiiiiii
riiiiiiiii schreef:
op welke staat 'king's cross'?

op deze dus, het was een 'bonus'ke'

sanquin
Grand Canyon...had gewoon een dikke hit moeten worden!