Dizzee Rascal - Raskit (2017)

Label: Dirtee Stank

1. Focus (3:25)
  2. Wot U Gonna Do? (3:23)
  3. Space (3:52)
  4. I Ain't Even Gonna Lie (3:28)
  5. The Other Side (3:37)
  6. Make It Last (3:14)
  7. Ghost (2:59)
  8. Business Man (3:13)
  9. Bop N Keep It Dippin (4:25)
  10. She Knows What She Wants (3:23)
  11. Dummy (16 for the Juice) (4:22)
  12. Everything Must Go (3:21)
  13. Slow Your Roll (3:50)
  14. Sick a Dis (3:23)
  15. Way I Am (3:21)
  16. Man of the Hour (3:54)
avatar van Pinsnider
Hmmm ineens zie ik daar een nieuwe van mijn grote held die wel heeeel erg uit de muziekbocht is gevlogen. Toch ben ik dan wel weer benieuwd. Zeker na zo lang. Zal hij het heilige vuur weer ontdekt hebben nu hij hoorde dat stormzy er met zijn sound vandoor is gegaan???

avatar van waxs
Goed om te zien dat Dizzee zijn streken nog niet is verleerd. De grime scene heeft zich verder ontwikkeld in zijn afwezigheid en alhoewel de plaat goed stand houdt blijft het veel van het zelfde. Desalniettemin een aanstekelijke plaat met goed productiewerk.

avatar van Kos
Kos
Beste Dizzee album wat mij betreft. Groeiertje ook.

avatar van thomzi50
Kos: ik vind het beduidend beter dan wat hij de jaren hiervoor maakte, maar dit is toch niet beter dan zijn eerste drie platen!?

avatar van Kos
Kos
Ik vind het vergelijkbaar met Boy in da Corner.

Eens met Kos
Beste album van Dizzee sinds Boy in da Corner, al heeft Boy in dat Corner misschien niet helemaal de tand des tijds doorstaan imo.
De albums daarna vond ik niet zo bijzonder op enkele nummers na.