New Politicians - Room 101 (2017)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Disarmer (3:29)
  2. Newspeak (3:48)
  3. Darkhorse (4:14)
  4. Pyromantic (5:25)
  5. Room 101 (5:32)
avatar van Alicia
Een nieuwe New Politicians! Altijd leuk!

Maar waarom staat dit album niet gewoon in de huidige New Politicians discografie vermeld? Dus bij Remission en de vorige EP's Drag A City en Alpha Decay?

Edit: correctie ingediend en alles is weer fijn in orde!

avatar van starsailor
Ik snap nooit goed waarom sommige bands EP's uitbrengen. Deze bevat 5 nieuwe tracks en ik vraag me dan altijd af waarom ze niet even wachten tot ze er 3 of 4 bij hebben zodat ze gewoon een album kunnen uitbrengen.
Anyway, dit is een goede EP. Disarmer klinkt erg fris en als een echte single. Toch gaat mijn voorkeur uit naar Darkhorse en Pyromantic vanwege het wat duistere karakter.

avatar van Alicia
Misschien hebben ze wel twintig nummers klaarliggen en komt de langspeler gewoon even wat later. Maakt niet uit: van wat ik er tot nu van heb gehoord klinkt het allemaal best weer aardig.