Arcadea - Arcadea (2017)

Rock / Electronic
Label: Relapse

1. Army of Electrons (3:44)
  2. Gas Giant (3:20)
  3. Rings of Saturn (3:05)
  4. Neptune Moons (3:35)
  5. Infinite End (3:28)
  6. Electromagnetic (3:18)
  7. Motion of Planets (2:35)
  8. The Pull of Invisible Strings (4:19)
  9. Through the Eye of Pisces (4:29)
  10. Worlds Can Go On (0:39)
  11. Magnificent Façade (6:36)
avatar van Kronos
Het was al bizar dat het een week na verschijningsdatum nog moest toegevoegd worden, maar ben ik nu echt de enige op deze site die dit werkje met Mastodon's Brann Dailor heeft opgemerkt?

Of vraagt deze muziek, die als een soort Mastodon zonder gitaren omschreven kan worden, een te bizarre smaak?

Of bestaat dit album niet echt en stel ik mij al deze vragen in een universum dat alleen voor mij toegankelijk is?

Ik weet het niet. Wel dat Arcadea lekker klinkt en een hoge plaats in mijn toplijstje van 2017 gaat krijgen.

avatar van Apieknar
Verder dan de eerste paar nummers ben ik niet gekomen. Het toetsenwerk vind ik eerlijk gezegd nogal irritant klinken.