Jason Staal - Daggedachten (2017)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Daggedachten (3:51)
  2. Droomloos (3:16)

met Syb van der Ploeg

3. Met Mij Alleen (2:46)
  4. De Ballade van Joep (2:23)
  5. Zo Gezegd Nooit Gedaan (2:45)

met Tim Akkerman

6. De Dag Voordat Jij Kwam (3:37)
  7. Van Bank Naar Bed (3:46)
  8. Ik Keek Om Te Kijken of Jij Keek (Naar Jou) (3:00)

met Maarten Heijmans

9. Lig Ik Niet Wakker Van (3:25)

met Mooi Wark

10. Mooie Dag (2:59)

met Van Luie Kees

11. Onderweg Is Ook Ergens (4:20)
  12. (Voor Nu ) De Laatste Keer (3:19)

met Paul de Munnik

avatar van nlkink
Nadat de Asser groep Asman uit elkaar viel was toetsenist Jason Staal de eerste die met nieuw solomateriaal de boer op ging. In en om Assen werd regelmatig opgetreden en meteen werd ook studiotijd geboekt. Muzikale vrienden Syb van der Ploeg, Tim Akkerman en Paul de Munnik deden niet moeilijk over een bijdrage. Resultaat is een heel aardig album. Muziekkrant OOR gaf een positieve recensie en sprak van een hartverwarmend album met verrassende kleinkunstteksten.
Zojuist gezien op het Preuvenement in Assen, maar als ik eerlijk ben vond ik Ricky Koole en haar groep leuker.