Apathy & Celph Titled - No Place Like Chrome (2007)

Label: Antidote

1. Naturally Nasty (3:50)
  2. Sound of the Clap (4:22)
  3. 88 Mindstate (3:32)

met Majik Most

9. Nut Reception (4:04)

met J-Zone

10. Save the Day (3:27)
  11. Drink Specials (3:57)

met Tzarizm, Phil the Agony en Rugged

Gekkenhuis
Best een aardig albumpje. Hij begint in ieder geval heel goed met Naturally Nasty en Sound of the Clap, daarna zakt hij een beetje in en worden de tracks niet heel erg boeiend voornamelijk omdat track 5,6,8 & 9 over bitches en allerlei andere sexuele acties gaan. In principe niets mis mee, maar 4 tracks over dat onderwerp is toch wel wat overdreven. Track 10 & 11 zijn dan wel weer strak. Qua lyrics zit het wel goed met deze mannen, maar je moet op deze plaat niet inhoud verwachten. 3.0*

KSPR
Aardig tussendoortje. Tracks bevatten een mix van punchlines en gewone lines. Word nergens hoogstaand maar is overall onderhoudend. Beats zijn in orde. Ook een 3.0*

avatar van P.O.W.
Vergeleken met hun vorige werk valt ie me hier en daar tegen, toch nog redelijk. 3

avatar van Conway Twitty
Gekkenhuis schreef:
maar je moet op deze plaat niet inhoud verwachten

Met Celph Titled hoef je daar niet op te hopen nee.

avatar van MJ_DA_MAN
Dat laatste nummer is niet met R.A. the Rugged Man, maar met een rapper genaamd Rugged. Geen idee wie dat verder is. Eventjes verbeteren.

Relax
Conway Twitty schreef:

Met Celph Titled hoef je daar niet op te hopen nee.

Celph Titled is toevallig een geweldige rapper maarja.

avatar van MJ_DA_MAN
Absoluut niet de plaat die ik verwachtte, maar uiteindelijk toch een vermakelijk album. Inhoudelijk helemaal niks natuurlijk (zie tracktitels), bijna alles gaat over feesten, drank enz. Soms is het echt te schandalig voor woorden, maar dat maakt veel van dit album grappig en vermakelijk, vooral als je Celph Titled erover hoort rappen (die je helaas te weinig hoort). 3,5*, verrassend hoog eigenlijk.

avatar van huigert
Leerde de beste mannen kennen via Army of the Pharaohs, waar ik vooral CELPH heel erg sterk vond. Deze cd valt dan toch tegen, weinig inhoud en ook de beats vallen tegen. De verdeling tussen de beiden rappers had ook anders gemoeten, dit is eigenlijk gewoon een album van Apathy met hier en daar een Celph Titled Featuring.

Rene1979
Snap de lage cijfers niet helemaal??
Deze cd is echt een heerlijk product van deze mannen

avatar van MAS
MAS
Vermakelijk album maar zonder echte uitschieters. Dit is het eerste album van Apathy en Celp Titled dat ik luister buiten AotP om dus ik had iets heel anders verwacht. Uiteindelijk vind ik het toch zeker een album maar is al hun solowerk zo?

Rene1979
MAS schreef:
maar is al hun solowerk zo?

Celph Titled heeft geen solowerk op een 4cd verzamelaar na. Die is erg lekker btw. Apathy zijn eerste album is zeker goed. Maar zijn laatste vind ik niet veel aan. Ik zou naar Demigodz gaan luisteren, daar zitten deze mannen ook in.

avatar van MAS
MAS
Dan ga ik die maar eens checken. Bedankt!

avatar van Elohim
Helemaal met Rene eens trouwens!

als kleine update heeft Celph nu ook nog dat album met Buckwild maar dat is niemand ontgaan denk ik.

Op zich een leuk album dit, maar het laat toch teveel zien van het vervelende gedeelte van Ap en Celph...