Fila Brazillia - Another Late Night (2001)

Electronic
Label: Kinetic

1. John Barry - The Persuaders Theme (2:03)
  2. Homelife - Firefly (2:50)
  3. Infesticons - Hero Theme (3:10)
  4. Prince Alla - Bucket Bottom (2:43)
  5. Mr. Scruff - Get a Move On (7:00)
  6. Marvin Gaye - T Plays It Cool (4:01)
  7. Brian Eno - Regiment (3:01)
  8. The Beta Band - It's Not Too Beautiful (6:33)
  9. David Holmes - Rodney Yates (6:10)
  10. Fila Brazillia - Nature Boy (3:55)
  11. Unforscene - Nuclear Symphony (4:52)
  12. Nightmares on Wax - Les Nuits (5:37)
  13. Outside - Blue Skies (6:14)
  14. Kelis - Suspended (4:30)
  15. The Swingle Singers - Prelude & Fugue in C Minor (1:48)
Eèn van mijn favoriete barbeque cd's

Op deze 'aflevering' van Another Late Night krijgen we een 'mixed bag' voorgeschoteld door Fila Brazilia. Wel is het leuk dat hier toch veel onbekende artiesten en/of nummers op staan. De start is aarzelend, maar Infesticons Hero Theme is erg aardig. Daarna gaat het op en neer in de kwaliteit van de songs. Natuurlijk is T Plays It Cool van Marvin Gaye geweldig en ook The Beta Band met It's Not Too Beautiful mag er wezen. De jazz van David Holmes met Rodney Yates is ook leuk om te horen.
De eigen bijdrage van Fila Brazilia van Nature Boy vind ik echt heel matig. Hoe help je een goed nummer om zeep. De slotnummers van Outside & Kelis zijn wel weer goed. Pik dus hier ook weer de sterke tracks eruit. Mij valt op dat er maar weinig Another Late Night albums zijn, die vrijwel in het geheel de moeite waard zijn.

avatar van frolunda
Superieure,zwoele zomeravond muziek op één van de betere Another late night cd's.