Alex Cameron - Forced Witness (2017)

Australiƫ
Label: Secretly Canadian

1. Candy May (4:08)
  2. Country Figs (4:11)
  3. Runnin' Outta Luck (3:51)
  4. Stranger's Kiss (4:01)

met Angel Olsen

5. True Lies (3:52)
  6. Studmuffin96 (3:15)
  7. The Chihuahua (4:06)
  8. The Hacienda (4:31)
  9. Marlon Brando (4:44)
  10. Politics of Love (4:31)
avatar van wvv89
Eerste single Candy May hier. Erg goed hoor!

avatar van Music_
nog niet eerder van alex cameron gehoord zag op youtube stranger's kiss voor bijkomen oeh lekker nummer!! daarna candy may gehoord mijn favoriet op dit moment!!!!

avatar van E-Clect-Eddy
Spotify suggereerde het nummer Stranger's Kiss aan, ik vermoed om dat Angel Olsen hierop meedoet. Haar laatste album beviel erg goed.

De single met Angel Olsen heeft wat retro 80s alternatief over zich en is goed genoeg voor mijn playlist van 2017 nummers maar of heel zijn album iets is voor mij...? Vrijdag komen er al 8-9 albums uit waar ik naar uit kijk dus deze van Alex zou wel eens het kind van de rekening kunnen worden...

thrm
Deze gozer is een held.

avatar van E-Clect-Eddy
De eerste kennismaking valt geheel niet tegen... eigenlijk onverwachts.

Maar vind Rock als genre beter passen bij dit album dan Pop... (wat er eerst stond).

avatar van E-Clect-Eddy
Runnin' Outta Luck is ook een heerlijk nummer, iets gejaagd. Overigens is er ook een zangeres in de refreinen te horen... misschien dat Angel Olsen op meer nummers mocht meedoen?

avatar van nico1616
Een held inderdaad! Alex Cameron kruip in de huid van de meest onuitstaanbare mannelijke personages en het resultaat is hilarisch
De 80s vibe van de muziek maakt het helemaal onweerstaarbaar.

Hoogtepunten zijn Runnin' Outta Luck en Stranger's Kiss, een duet met de fantastische Angel Olsen.

avatar van Osiris Apis
Lekker 80's geluid. Deze gast is idd een held! Check die clips.
Stranger's Kiss is een topnummer. Doet me heel erg aan de ander (oud) nummer denken? Vooral het stukje "and it hurts" Iemand?

avatar van Arjan Hut
Zo hoor je een clip te maken, die Cameron kan er wat van. Fijne muziek en prikkelende teksten.