Tonedeff - The Monotone EP (1997)

Label: QN5

1. Monotony (4:14)
  2. Random Tandem (4:20)
  3. Homecoming King (1:36)
  4. Philosophy Heals the Soul (3:44)
  5. Fixed (5:19)
  6. Porn Flakes (5:36)
  7. Synthetic (4:48)
eazyfan
Leuke EP, niks speciaal ofzo. Paar aardige tracks maar geen hoog niveau. Je hoort hier al dat hij best goede teksten heeft en kan rappen. Productie is ook wel leuk. Net goed voor 3*.

Weet iemand hoe oud hij was toen hij dit maakte?

Harco
Die albums van hem vond ik niet zoveel aan, maar dit klinkt toch wel goed.

avatar van LoG
LoG
Waar kan ik dit album krijgen?
Ik heb zowel Monotony en Philosophy Heals the Soul gehoord en ik vooral de 2e eigenlijk gewoon briljant. Je kunt nog wel horen dat het met huis tuin en keuken opnameapparatuur is gemaakt zegmaar. Maar dat maakt me niet uit.

avatar van -marco-
Het begin van Tonedeff, zijn talenten zijn hier al duidelijk te horen, ondanks de wat simplistische vlakke sound van het album!