Kee of Hearts - Kee of Hearts (2017)

Alternatieve titel: Kee Marcello Tommy Heart

Duitsland / Zweden
Label: Frontiers

1. The Storm (4:20)
  2. A New Dimension (4:19)
  3. Crimson Dawn (4:41)
  4. Bridge to Heaven (4:57)
  5. Stranded (3:56)
  6. Mama Don't Cry (3:27)
  7. Invincible (3:51)
  8. S.O.S. (3:57)
  9. Edge of Paradise (4:21)
  10. Twist of Fate (3:35)
  11. Learn to Love Again (3:41)
avatar van BlauweVla
Ik wil dit zo graag goed vinden. Een band met dit soort talentvolle leden kan haast niet slecht zijn, maar de bekendgemaakte nummers tot nu toe raken me niet. Beetje standaard met dito productie. Waarom is enige galm op de zang tegenwoordig toch zo uit den boze? Van de drie stukken die een videoclip hebben bevalt "Bridge to Heaven" me tot nu het meeste. Misschien dat het hele album bij elkaar wel werkt, of een volgende plaat...

avatar van vielip
Alleraardigst album! Het project rondom voormalig Europe gitarist Kee Marcello en Fair Warning zanger Tommy Heart. De muziek gaat qua stijl ongeveer verder waar Europe ophield begin jaren 90. Iets waar Europe vandaag de dag hun neus min of meer voor ophaalt. Heart is altijd al een begenadigd zanger geweest en laat dat ook hier weer horen. En Marcello is een prima gitarist. Luister maar eens naar de geweldige solo in Superstitious. Die spreekt wat dat betreft boekdelen. Dat niveau haalt ie op dit album niet maar zijn soepele spel klinkt nog altijd heerlijk!
De nummers klinken nergens vernieuwend of vooruitstrevend maar liggen wel verrekte lekker in het gehoor. Zou interessant en leuk zijn als ze hiermee gaan touren!