Arts the Beatdoctor - Transitions (2007)

Label: Unexpected

1. Blending Quality (3:56)
  2. The Anthem (3:04)

met Pete Philly

3. Laughs, Drinks, Jokes, Tricks (2:57)
  4. Revolve (5:29)

met Esther

5. Crazy Times (4:15)

met Skiggy Rapz

6. Split Personality Part I (5:54)

met Sense

7. All of Us (3:44)

8. Fragments (3:54)
  9. Decreasing Daylight (3:38)
  10. Transitions (4:32)

met The Proov

11. Irreversible (3:42)
  12. Remember (4:57)
  13. Reprise (2:21)
  14. Mellow Drama (4:32)
  15. The Zone (5:58)

CannabisFristi
Oke, goed nieuws. Bedankt voor de link.

heb laatst een berichtje gestuurd op facebook, en gevraagd. Daarin verteld hij, dat zijn nieuwe album, iets compleet anders werd dan dit album. Wat niet zo raar is als je zijn youtube uploads in de gaten houd. Veel meer de elektronische kant op. Glitches, en dubstep achtige bassen

avatar van Niek
Wat een uitzonderlijk fijne plaat is dit toch! Elke keer als ik hem opzet verrast ie weer omdat ik op een of andere manier denk dat er iets mis mee moet zijn (jeweetwel; Nederlands, een naam als beatdokter: kan niet veel soeps zijn). Dat is ook zo in die zin dat ook ik de raps niet van toegevoegde waarde vind (Pete met zn arts.. the.. beat.. docta! ) maar instrumentaal is dit echt van wereldniveau en gaat ie niet vervelen. Ben heel benieuwd naar nieuw werk van de man (tenminste, uit dions bericht maak ik op dat het om één man gaat ). Goed teken ook dat het zo lang duurt voor er wat nieuws komt en dat ie bij Kytopia zit (niet dat Kyteman zo wereldschokkend goed is - live wel overigens -, maar je krijgt daar wel artistieke vrijheid: de El-P van Nederland ). Warrig bericht, excuses: heerlijke plaat dit!

Arts is ook bezig met unreleased-tracks uit deze periode online te zetten.
Dus als je nog niet genoeg hebt van deze man, kun je zijn facebook pagina checken.

30 unreleased tracks uit de periode 2002-2012 voor €4,-

klik

avatar van Dakduivel

Maar dit soort berichten hoor je eigenlijk hier te plaatsen.