Sotu the Traveller - Daydreams EP (2007)

Label: Appletree

met Hicoup

6. Skyscraper

met J.Keys en Maya Azucena

Pauper
De eerste op het Appletree label van o.a. Nalden, wel leuke aardige mix van Soul, R&B en Hip-Hop. Tof projectje, ben benieuwd na het uiteindelijke resultaat!

JustaRascal
Besteld bij Freshcotton.nl voor maar 7,90. Ik dacht waarom ook niet. Ik verwachtte er niks van en nu ik hem heb geluisterd vind ik het echt een hele relaxe cd. Laidback rap op jazz/soulvolle beats.

avatar van Plakband
Super relaxed EP'tje, zijn stijl staat me echt aan, hopelijk krijgen we veel meer van deze meneer te horen!

avatar van Chuck Taylor
Fantastische ritmes en melodieen met heerlijke vocalen aan elkaar gemixed. Simpelweg hoe Hip Hop hoort te zijn. 5*

raffael77
Een Super EP, maarja kan ook niet anders.

Appletree erg goed en erg lekker.

dion_odinot
Net ff gedownload, en wat een geweldige EP. Nederlandse producer, maar voor de rest buitenlandse artiesten. Toch geeft Gregg Green, (uit Brooklyn, New York) het album een nog nederlandser tintje, aangezien hij in Maastricht is geboren.

EP komt uit 2007, dus misschien dit jaar ook wel het complete album.

ps: weet iemand waar deze te koop is, want bij rushhour is 'ie uitverkocht?

avatar van MAS
MAS
Zit deze in zon single kartonnetje? En weet iemand waar ik hem nog kan kopen?

dion_odinot
MAS schreef:
Zit deze in zon single kartonnetje? En weet iemand waar ik hem nog kan kopen?
rushhour

avatar van Silky & Smooth
Deze zat tussen een stapeltje platen die ik deze week kocht. Een erg leuke verrassing, want ik was nog niet bekend met hem en deze EP is een heerlijk plaatje. Warme, jazzy hip-hop met goede raps en zang. Een mooi compleet geheel.