Barry White - Stone Gon' (1973)

Soul / R&B
Label: 20th Century Fox

1. Girl It's True, Yes I'll Always Love You (8:36)
  2. Honey Please, Can't Ya See (5:11)
  3. You're My Baby (9:08)
  4. Hard to Believe That I Found You (6:59)
  5. Never, Never Gonna Give You Up (7:55)
Father McKenzie
Met het geweldige sensuele Never, Never Gonna Give You Up bewees White al wàt een klassebak hij was. Ook Honey Please, Can't Ya See is een schot in de roos. Heerlijk vroeg album van de zwaarste soulstem allertijden (denk ik toch?).

avatar van Madjack71
Zwoel album met de klassieker Never, Never Gonna Give You Up. Voor de rest klinkt het wel aardig, nummers met precies de goede lengte om eens te gaan vozen. Voor de getrouwde mensen met kinderen, is een nummer ws. al lang genoeg.

avatar van IntoMusic
hahaha nou Madjack, dat is wel een beeld wat je van de "getrouwde mensen" schetst . Ik vind het wel gaaf en lekker voor het gehoor, als hij nummers altijd zo weet te rekken. Sja en het is niet voor niets de man die het meest in de slaapkamers wordt gedraaid .