Acetone - 1992-2001 (2017)

Label: Light In the Attic

1. Shaker (4:04)
  2. All the Time (3:42)
  3. Louise (6:54)
  4. Return from the Ice (5:19)
  5. How Sweet I Roamed (3:09)
  6. Germs (4:35)
  7. Shore Power (4:34)
  8. Always Late (5:45)
  9. Things Are Gonna Be Alright [Demo] (4:05)
  10. Midnight Cowboy (3:27)
  11. Chew (6:07)
  12. Too Much Time (4:11)
  13. Vibrato (4:40)
  14. Pico (4:19)
  15. Stray [Demo] (6:09)
  16. Smokey (5:24)
avatar van philtuper
Heerlijke slaapkamersluimermuziek. Koptelefoon op, diep onder de lakens wegkruipen en genieten maar!

avatar van philtuper
Slowcore liefhebbers waar zijn jullie? Dit is toch veel te mooi om te laten liggen?! Nummers als Shaker, Louise, Return from the Ice, Midnight Cowboy, wonderschoon! Benieuwd wat mensen als khonnor, Omsk, we tigers, itchy, rubuh, kobe bryant fan, MVW, Bart, Cygnus en wexxel99 hier van vinden.

philtuper schreef:
Slowcore liefhebbers waar zijn jullie? Dit is toch veel te mooi om te laten liggen?! Nummers als Shaker, Louise, Return from the Ice, Midnight Cowboy, wonderschoon! Benieuwd wat mensen als we tigers, hier van vinden.

Acetone, kan ik me nog wel herinneren. Spijtig hoe de band eigenlijk nooit echt erdoor is gekomen en nog spijtiger dat Richie Lee er een eind aan heeft gemaakt. Fijne kalm aan kabbelmuziek. Zit een beetje in de zachte hoek van Yo La Tengo.

avatar van we tigers
Nu op en ik zit er weer helemaal in. Deze uitgave gemist. Eens kijken of ik hem nog ergens kan kopen. Opzetten en dan het boek Hadley Lee Lightcap erbij gaan lezen..

avatar van wexxel99
Ooit naar Acetone gaan luisteren omdat ze vergeleken werden met mijn favoriete band, Bedhead. Vond het altijd wel mooi, maar de zang werkte op mijn zenuwen. Toch nieuwsgierig geworden. Bedankt voor de tip

wexxel99 schreef:
mijn favoriete band, Bedhead.

hier nog een! Als die Bedhead lp box van een paar jaar terug nou eens een keer in Europa beschikbaar zou zijn...

avatar van we tigers
Ik heb de lp inmiddels maar besteld.