Nicola Piovani - No Trains No Planes (1999)

1 stem

Italiƫ
Score
Label: WEA

1. The Cascades - Rhythm of the Rain (2:31)
  2. Non Ci Sto (3:14)

met Syria

3. Maria Mari' (4:05)

met Mario Russo (Gene Bervoets)

4. Luna Rossa (4:21)

met Mario Russo (Gene Bervoets)

5. Happy (3:32)

met Kevn Coyne

6. Ilse DeLange - When We Don't Talk (3:02)
  7. Bloemenwals (7:05)

met Philharmonisch Festival Orkest o.l.v Vladimir Petroschof

8. No Trains (2:36)
  9. No Planes (3:55)
  10. Luna Rossa Instrumental (3:52)
  11. Maria Mari' Instrumental (4:02)
neo
Piovani scoorde zowel De Vliegende Hollanders alsmede No Trains No Planes van Jos Stelling. Leuke keuze voor een componist van internationale allures. Op de achterhoes staat de volgende foto van Stelling met de componist in Forum Music Village in Rome; foto.

(En hij lacht natuurlijk, ook al speelt Piovani juist op het moment van de flits de meest afschuwelijke melodie)

neo
Een alleraardigste Piovani score, doch een wat routine-matige klus. Toch zijn semi-weelderige tonen weer prachtig. De Vliegende Hollander was met recht beter. 3.5 sterren