King Crimson - Heroes (2017)

Alternatieve titel: Live in Europe 2016

Label: Discipline Global Mobile

1. Heroes (4:37)
  2. Easy Money (10:00)
  3. Starless [Edit] (4:25)
  4. Hell Hounds of Krim (3:35)
  5. Heroes [Radio Edit] (3:49)
avatar van liefkleinhertje
Einde van de week komt er een live album uit Chicago dus als soepje vooraf krijgen we dit voorgeschoteld
Het nummer Heroes (12-9-2016 Berlijn) werd al eerder gedaan op de live CD Heavy ConstuKction met Adrian Belew en dat beviel me wel wat beter maar beide versies halen het niet bij het werk van Bowie
Easy Money (Parijs 3-12-2016) is gewoon goed maar dat het epos Starless (Wenen 1-12-2016) na ruim 4 minuten word geaborteerd slaat gewoon nergens op
Hell Hounds of Krim (Wenen 1-12-2016) is leuk als je staat te wachten voor je aan de beurt bent bij Slagerij Van Kampen maar meer ook niet
Op de Radio Edit van Heroes zit natuurlijk helemaal geen sterveling te wachten alleen is deze versie dan wel gevrijwaard van dat halvegare gezwets Mattie Valk of Giel Beelen dat dan weer wel