Íon - Madre, Protégenos (2006)

Ierland
Label: Equilibrium

1. Madre, Protégenos (5:02)
  2. O Efeito Do Verão (5:35)
  3. Learpholl (6:21)
  4. Anathema Maranatha (4:11)
  5. Believe (5:17)
  6. Ultreia (1:56)
  7. Goodbye Johnny Dear (4:57)
  8. Fé, Esperanza, Amor (3:09)
  9. Beyond the Morning (2:48)
avatar van itbites
Wat een sfeervolle cd... luister maar eens hoe hypnotiserend het titelnummer voortkabbelt (niet negatief bedoeld) zoals we dat ook wel vaker bij Antimatter hebben gehoord. Ten opzichte van Antimatter wordt er wat meer gebruik gemaakt van traditionele en "ongebruikelijke" instrumenten, maar de invloed van Duncan Patterson in Antimatter is wel nog duidelijk hoorbaar.

Die mevrouw in het tweede nummer bezorgt me kippenvel... schitterend.

Ik ben er nog niet over uit wat ik dit nu voor beoordeling ga geven. Even nog verder op me laten inwerken.

Proggy
Na jaren vind deze cd nog regelmatig zijn weg naar mijn speler. Telkens hoor ik nog nieuwe invloeden en sferen. Ben benieuwd wat Duncan's tweede Immaculada ons zal gaan brengen.

Nieuwstad
Lekkere donkere plaat om heel af en toe eens te draaien.

Proggy schreef:
Ben benieuwd wat Duncan's tweede Immaculada ons zal gaan brengen.

Die is inmiddels uit, vind hem volgens mij iets minder dan deze.