Donny Hathaway - These Songs for You, Live! (2004)

Soul
Label: Atlantic

1. Flying Easy (3:11)
  2. Valdez in the Country (4:08)
  3. Someday We'll All Be Free (5:30)
  4. You've Got a Friend (4:34)
  5. He Ain't Heavy, He's My Brother (7:49)
  6. What's Goin' On (5:23)
  7. Yesterday (5:24)
  8. Superwoman (6:42)
  9. A Song for You (5:48)
  10. Sack Full of Dreams (5:30)
  11. Little Ghetto Boy (4:33)
  12. I Love You More Than You'll Ever Know (5:55)
  13. The Ghetto (12:33)
  14. Interview (2:58)
Wat een stem heeft deze man.. Als je van soul houdt, luister de cd. Mooie, rustige cd, met enkel bekende nummers. Niet voor niets in Donny hathaway de inspiratie geweest van oa Boris en Midon..

avatar van Soulistic
Geweldig album van een geweldige soulzanger!
Deze man kan echt alles! En dat laat hij heel goed horen op dit geweldige album. "Little Ghetto Boy" & "I Love You More Than You'll Ever Know" & "The Ghetto" zijn persoonlijk mijn favoriete tracks!

avatar van djarend
En ik kan Yesterday eigenlijk niet meer horen, maar zoals Donny het zingt, wow, kippenvel zoals bij heel veel nummers van deze cd,