Lil Uzi Vert - Luv Is Rage 2 (2017)

Label: Atlantic

1. Two® (3:05)
  2. 444+222 (4:07)
  3. Sauce It Up (3:27)
  4. No Sleep Leak (3:09)
  5. The Way Life Goes (3:41)
  6. For Real (2:57)
  7. Feelings Mutual (3:53)
  8. Neon Guts (4:18)

14. Malfunction (3:19)
  15. Dark Queen (2:53)
  16. XO TOUR Llif3 (3:02)
avatar van Holla
Uzi kan het wel alhoewel sommige nummers zoals Early 20 Rager en For Real helaas wat minder zijn geslaagd. Over het algemeen toch een prima plaat met The Way Life Goes, XO TOUR Llif3, Sauce it Up en de openingstrack als mijn favorieten momenteel

avatar van hond racisme
Wat een teleurstelling. Saai, voorspelbaar - zijn dat juist geen woorden die niet geassocieerd zouden mogen worden met Lil Uzi?
3 sterren voor de beat van UnFazed, de hook van Neon Guts, het geheel van Dark Queen en de genialiteit van XO Tour Lif3, voor de rest maar meh.

Dit is niet echt de Luv is Rage sound dus het was in eerste instantie niet wat ik had verwacht. Nu een week kunnen luisteren en kan de plaat waarderen voor wat het is, toch jammer dat heel veel snippets het album niet hebben gehaald (Come This Way ). Favorieten zijn Sauce it Up, Pretty Mami, Unfazed en Dark Queen.

avatar van Rain King
leonardo d i c a p r i o