Air Traffic - Never Even Told Me Her Name (2006)

Label: EMI

1. Never Even Told Me Her Name (2:44)
  2. Get in Line (2:05)
  3. Time Goes By [Acoustic] (3:49)
  4. Shooting Star [Demo] (4:01)
avatar van bonothecat
Leuk bandje, staat geboekt voor London Calling.

Nu ook voor Werchter.

avatar van Nightrider
Wat moet ik hierbij verwachten? Britpop?

1,0
Jup.

Ze treden begin volgende maand op in Rotown.
Is toch wel iets om naar uit te kijken, om zodoende meer van ze te kunnen horen

Joannetje
De single die ze net hebben uitgebracht: Never Even Told Me Her Name lijkt echt teveel op Incubus - Megalomaniac. Heb bij deze een aversie tegen deze band.

avatar van sean leonard
deze gasten zijn zooo goed, ik heb ze 2 april in rotown zien spelen en live zijn ze echt op hun best!

avatar van Irish
I Like That staat helaas niet op deze EP, best jammer. Ik ben niet zo kapot hiervan, maar het klinkt wel aardig.
Iemand vertelde met dat de bassist had verteld dat ze op Parkpop staan. Als het werkelijk bevestigd is ga ik wel ff kijken.

Joannetje schreef:

hu? die vind ik nou echt niet op elkaar lijken.

ze komen inderdaad naar Parkpop en deze zomer komt hun debuutalbum.

cd komt ook binnekort uit

Joannetje schreef:

Hoe maar dan ook in godsnaam hoe kom je daar bij?

avatar van sean leonard
Het refrein van "stop" van ghosts lijkt pas op never even told me her name...dat is echt eng

avatar van Nassira
Ligt het aan mij of is Shooting Star een beetje minder Air Traffic en meer commercieel? Ik bedoel, ze spelen het zelfs op TMF. Wat niet wil zeggen dat Shooting Star een slecht nummer is hé. Ik vind ze alle vier goed met als favoriet Never Even Told Me Her Name.

avatar van Ploppesteksel
Volledig akkoord met Nassira ..

Ploppesteksel schreef:

Hoe maar dan ook in godsnaam hoe kom je daar bij?

Inderdaad. Het lijkt er in de verste verte niet eens op.