Ed Banger Rec., Vol. 1 (2006)

Frankrijk
Dance
Label: Ed Banger

1. Mr. Flash - Radar Rider (3:56)
  2. Uffie - Pop the Glock (3:26)
  3. Krazy Baldhead - Crazy Muthafuckas (4:16)
  4. Vicarious Bliss - Theme from Vicarious Bliss (3:23)
  5. Zongamin - Bongo Song [Jackos Remix] (5:44)
  6. DJ Mehdi - I Am Somebody [Paris Version] (3:12)
  7. SebastiAn - Dolami (3:56)
  8. Justice - Waters of Nazareth (4:26)
  9. Busy P - Chop Suey (3:02)
  10. Krazy Baldhead - Revolution [Para One Remix] (3:54)
  11. SebastiAn - H.A.L. (2:43)
  12. Vicarious Bliss - Theme from Vicarious Bliss [Justice Remix] (4:58)
avatar van Opschuiven
spreekt een beetje té voor zich dat dit een waanzinnig album is...

De minste van de 2 volumes, met als hoogtepunten: Theme From Vicarious Bliss (Justice Remix), Dolami, Pop The Glock en het toch wel komische Bongo Song (Jackos Remix). Waters of Nazareth natuurlijk beste nummer maar die kende ik al van Justice eigen album, dus neem ik niet mee in me cijfer

*jarig*

avatar van Antie
Goeie 1ste compilatie cd.
Na een paar keer beluisteren zou ik ze eerst 4 * geven.
Maar na een week was ik de meeste liedjes al beu gehoord.
Dus 3,5*

Favorieten:

- Uffie - Pop the glock
- Sebastian - Dolami
- Justice - Waters of Nazareth

vondeich
Waar kan ik deze ergens op de kop tikken. Gekopieerd oke, maar wil hem uiteraard origineel hebben..

avatar van Urbanoetang
Phonica Records kan je proberen. Anders even afreizen naar Frankrijk

avatar van Leonard91
Ed Banger moet het volgens mij hebben van een paar geweldige artiesten, opdeze verzamelaar komen ook heel wat mindere producers langs die de Ed Banger sound op een vakkundige manier saai weten te maken.
SebastiAn en Justice blijven mijn favorieten, jammer dat de Lifelike Goes Disco Mix van Vicarious Bliss er net op staat, dat vind ik nog wel de beste versie.