Fay Lovsky - Eigen Weg (2000)

Label: Basta

1. Vijandelijk Terrein (4:00)
  2. Koel (3:13)
  3. Parkeren (2:44)
  4. Java du Metro (3:30)
  5. Mijn Agenda (4:26)
  6. Te Mooi (4:10)
  7. Niemand (1:32)
  8. Onderweg (3:30)
  9. Hou van Elkaar (4:04)
  10. Mexicaanse Hond (3:49)
  11. Alle Liedjes op de Radio (3:38)
  12. Treinen (3:34)
EVANSHEWSON
De Nederlandse veelzijdige artieste Fay Lovsky had in 2000 in Vlaanderen een flinke radiohit te pakken met "Alle Liedjes op de Radio" dat een onweerstaanbaar liedje was.
Ook Parkeren kreeg veel airplay en dit is best een leuk album, maar ik vraag me af wie dit nog kent/in huis heeft ??

***1/2

avatar van Hans Brouwer
EVANSHEWSON schreef:
........en dit is best een leuk album, maar ik vraag me af wie dit nog kent/in huis heeft ??
***1/2
Ik ken dit album wel degelijk. Ik heb "Eigen Weg (2000)" veel gedraaid. Ik ben, samen met mijn vrouw, destijds nog naar een optreden van Fay Lovsky in de Goudse schouwburg geweest waar zij toen een aantal songs van "Eigen Weg (2000) ten gehore bracht. Ik heb vanavond niet zoveel te doen en het lijkt mij eigenlijk wel een goed idee om deze cd maar weer eens te draaien . 4****

avatar van Jan Wessels
Goh? Ik wist niet eens van het bestaan van dit album af. Heb zelf al jaren de elpee Origami van Fay in de kast staan (mooi!) maar dit is dus langs me heen gegaan.

avatar van Hans Brouwer
Lieve Fay,

Wanneer kom je weer eens met een Nederlandstalig album? Je eerste en enige Nederlandstalige album "Eigen Weg (2000)" heb ik altijd met heel veel plezier gedraaid. Leuke en ontroerende liedjes, prettige stem. 4****