Centro-Matic - All the Falsest Hearts Can Try (2000)

Label: Munich

1. Cool That You Showed Us How (1:14)
  2. The Blisters May Come (4:05)
  3. Call the Legion in Tonight (3:09)
  4. Strategy Room (2:00)
  5. Huge in Every City (5:50)
  6. Saving a Free Seat (2:15)
  7. Save US, Tothero (2:50)
  8. Most Everyone Will Find (3:04)
  9. Gas Blowin' Out of Our Eyes (2:07)
  10. Magic Cyclops (3:25)
  11. Would Go Over (1:57)
  12. Hercules Now! (1:36)
  13. Members of the Show 'Em How It's Done (5:34)
  14. Aerial Spins / Nautical Wilderness (3:22)
avatar van Zachary Glass
Dit blijft toch een prachtig stuk rommel opgevist uit de gitaarsloot

Rafelige rock, jongens! Schitterende onafheid, prachtige tristesse gevangen in gitaarrock.

Huilend naar de maan op een vuilnisbak, jengelend om een verloren meisjeshart, genadeloos snerend naar de Vrije Markt-rookmachine (Most Everyone Will Find), cynische danse macabres zingen richting Huwelijk ( Gas Blowing Out of ... ).

Muziek die rammelt, muziek die kreunt onder de sublieme treurige boodschap van knorrende zelfverklaarde Replacements-fans. The Replacements! Paul Westerberg! Yeah

Vergeef me, MuM-mensen, dat ik dit bericht neerschrijf als een gekielhaalde interactieve scharrelgier. Maar het hart is groot voor Will Johnson en de zijnen

Weg met wollige halfbakken pop. Hier met die verminkte, schurende gitaarrock