Blu & Exile - In the Beginning: Before the Heavens (2017)

Label: Fat Beats

1. Soul Provider (3:51)
  2. Another Day (3:53)
  3. Constellations (4:50)

met Lyric Jones

4. All These Ladies (3:51)

met Dr. Oop

5. Party of Two (3:18)
  6. Back to Basics (4:25)
  7. On the Radio (4:13)
  8. You’re Gonna Die Someday (4:54)
  9. Life Is a Gamble (4:28)

met Co$$, Donel Smokes en Trek Life

10. Things We Say (4:05)

met Aloe Blacc

11. Hot for Yall (2:57)

met Donel Smokes

12. Hard Workers (3:15)

met Blame One

13. Sold the Soul (1:54)
  14. Stress Off the Chest (3:01)
avatar van Silky & Smooth
Dit is toch gewoon een verzamelalbum?

avatar van MJ_DA_MAN
Het is een verzameling onuitgebrachte nummers uit de Below the Heavens-periode maar wordt volgens mij wel als normaal album uitgebracht.

avatar van Silky & Smooth
Waarvan Blu al een aanzienlijk deel heeft uitgebracht als EP en mixtape. Leuk om te hebben en het zijn stuk voor stuk goede nummers, maar ik zie het niet als volwaardig album (los van hoe het is uitgebracht en op MuMe staat ).

avatar van -marco-
Zeer welkome plaat, waarvan ik het gros van de tracks nog niet kende. Jammer dat dit niet eerder is uitgebracht in de zomer. Want zomers klinkt het

avatar van thgryda
Nie slecht maar uiteindelijk een beetje een light versie van hun classic. Wel fijn om eens te beluisteren tussendoor...

avatar van 'rens.
Klinkt weer heerlijk! Zelfde sound uit de periode van below the heavens

avatar van Nr.4
Leuke verzameling prima tracks. Kende er nog niet veel van, maar staan zeker op de eerste helft wel weer een aantal frisse pareltjes.

avatar van Nr.4
Niet zo overtuigend als hun reguliere albums, maar wat een fijne chemie blijven Blu & Exile toch hebben samen. Mag vooral ook de met beide benen op de grond attitude van de heren.