Eamon - Golden Rail Motel (2017)

Soul / R&B
Label: Huey Ave

1. Before I Die (3:28)
  2. Be My Girl (3:12)
  3. Lock Me Down (3:02)
  4. I Got Soul (3:10)
  5. Burn It Up (3:32)
  6. Mama Don't Cry (3:39)
  7. You and Only You (3:53)
  8. Hands Make You Dance (3:08)
  9. Run (2:55)
  10. Requiem (4:21)
avatar van wouterpossemis
Geweldig album! Na 11 jaar terug van weggeweest. Een prachtig late 60's/70's MOTOWNish soul album met invloeden van funk, doo-wop & hiphop. Wat hij met zijn stem doet en kan is van een heel hoog niveau, daarin hoor je dat hij erg gegroeid is. Een classis in the making. Eamon verdiend een groot publiek, dit moet gehoord worden.

avatar van MJ_DA_MAN
Geproduceerd door Stoupe overigens.

MJ_DA_MAN schreef:
Geproduceerd door Stoupe overigens.
Ja geweldige productie van Stoupe & Dan Ubick

avatar van Delars
Geweldig!

Delars schreef:
Geweldig!
En dan wordt het zo weinig gestreamd.... Zonde! Meer mensen moeten dit horen

avatar van thgryda
Goeie zal het eens beluisteren.

avatar van Silky & Smooth
Ik blijf bij hem altijd denken aan Fuck It, maar ten onrechte. Deze man is zoveel gegroeid afgelopen jaren, iets wat hij al bewees op Legends Never Die. Heerlijk rauw album dit!

avatar van -marco-
Silky & Smooth schreef:
Ik blijf bij hem altijd denken aan Fuck It

Dat heb ik dus ook, derhalve nooit opgezet. Tot aan vandaag en gelukkig maar. Heerlijk soulvol album dit!