Toad the Wet Sprocket - Live at the Arlington Theatre, Santa Barbara 1992 (2005)

Label: Columbia

1. Walk on the Ocean (3:17)
  2. One Little Girl (3:42)
  3. Scenes from the Vinyl Recliner (4:26)
  4. All I Want (3:06)
  5. Jam (3:16)
  6. Before You Were Born (3:27)
  7. Butterflies (4:49)
  8. Torn (3:06)
  9. Chile (4:40)
  10. Nightingale Song (2:35)
  11. Brother (4:10)
  12. Hold Her Down (3:12)
  13. Come Back Down (3:05)
  14. Stories I Tell (5:03)
  15. Know Me (6:09)
  16. Way Away (3:21)
  17. It Is for Me (3:39)
  18. Fall Down (3:43)
  19. I Will Not Take These Things for Granted (5:33)
avatar van itbites
Energieke live-CD met het wat oudere werk van Toad.
Jammer dat ze niet meer bestaan, want Glen Phillips solo is mij toch net iets te gezapig.

Daarom deze nog maar es een keertje draaien! Aanrader.

avatar van gerbrand1956
Wat een prachtig album, luister naar Stories I Tell !

avatar van rkdev
Op de top van hun roem speelt Toad aan het einde van hun toernee ter promotie van het album 'fear' een thuiswedstrijd in Santa Barbara. De band is in zeer goede vorm en speelt vol passie een geweldig uitgebalanceerde set met de beste nummers van de op dat moment verschenen 3 albums (alleen jammer dat 'Something to Say' niet is gespeeld).

Ik heb helaas nooit een concert van TTWS mogen meemaken, en dit live-album bewijst maar weer eens hoe zonde dat dat is.

avatar van vigil
Apart dat de live cover van Spirit (waterboys) niet vernoemd is op dit album (en dus ook niet hier)