Manning - Anser's Tree (2006)

Label: ProgRock

1. Margaret Montgomery (1581-?) (7:13)
  2. Jack Roberts (1699-1749) (6:39)
  3. William Barras (1803-1835) (14:45)
  4. Diana Horden (1900-1922) (7:47)
  5. Joshua Logan (1990-2048) (7:58)
  6. Prof. Adam Logan (2001-2094) (11:59)
  7. Dr. Jonathan Anser (2089-?) (7:07)
avatar van vigil
1,5
Naar mijn mening een dieptepunt in de gehele prog-scene. Mam, man wat slecht! Is de stem van de goede man (alhoewel ik heb weleens een niet zo vriendelijke mail van hem mogen ontvangen) al verschrikkelijk ook de composities zijn op deze cd niet best. Vooral Joshua Logan [1990-2048] is echt erg. Muzikaal alsmede tekstueel van kleuter niveau.

meer dan een 1,5 kan ik er echt niet voor geven...

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Een helder betoog, heer vigil . Ik heb hem op een ruimhartige 2½* staan, met name omdat ik nummer 2 en 7 wel aardig vond. Niettemin heb ik me ook maar niet meer aan een luisterbeurt gewaagd nadat ik mij van mijn taak gekweten had.

avatar van Waldo Jeffers
Euhm ja, neemt iemand het me kwalijk dat ik niet zo geneigd ben hiernaar te gaan luisteren?

avatar van vigil
1,5
Casartelli schreef:

Dat kan ik me goed voorstellen, overigens zijn de fluit / sax solo's nog best redelijk te noemen. Maar helaas kan dat de cd niet redden...

En nee hoor Waldo, daar heb ik alle begrip voor