The Game - The Re Advocate (2007)

Label: Street Gri

1. Intro (0:17)
  2. Ghetto Love (1:01)
  3. Memph Bleek (3:44)
  4. Homicide (1:38)
  5. On Bail (4:38)
  6. Aces Immortal (2:49)
  7. Walking in the Rain (3:58)
  8. Around the Way (3:49)
  9. Justo Tribute (4:34)
  10. Interlude (0:13)
  11. It's Business (3:48)
  12. My Turn (4:06)
  13. Hurricane (3:27)
  14. Be Easy (3:52)
  15. We Rollin (3:14)
  16. Don't Say Names (1:22)
  17. Will I die (4:56)
  18. Soundscan (4:14)
  19. One Blood [Remix] (11:42)
  20. The Hazing Outro (0:31)
Social_Mask
Wat is dit?

eazyfan
Een officiële mixtape die in de wikel ligt.

Social_Mask
eazyfan schreef:
Een officiële mixtape die in de wikel ligt.

Ohw...Ik dacht iets interessanter. Heb jij hem al gehoord?

Social_Mask schreef:

Ohw...Ik dacht iets interessanter. Heb jij hem al gehoord?
Nee, kan hem nergens vinden. Alleen in de winkel maar lijkt me mijn geld niet waard.

Akonner
Ben benieuw... mischien zijn de teksten weer net zo geniaal

ZIjn allemaal oude nummers , als je paar mixtapes download en oude albums heb je hem zo zelf samengesteld

KSPR
eazyfan schreef:

Moet ik hem voor je posten op Eforum?

eazyfan
Net geluistert, ik twijfel tussen 2* en 2,5*, ik ga toch voor de 2,5*. Paar leuke momenten maar alsnog niet goed.

njaaa beetje het zelfde als anders maar dat andere is goed ik geef een togg een 4 omdat het mooi is alstie niet van t zelfde was natuurlijk een 5

Akonner
Welke nr's zijn aanraders?

avatar van Nine
Dit zijn The Game nr's rustig en sterke teksten.
Aanraders: Homicide, Walking in the Rain, Justo tribute en natuurlijk One Blood the Remix.. De rest moet ik nog is goed gaan luisteren maar deze vielen me gelijk op als goed. Download en oordeel zelf:)!

Akonner
Homicide is dat niet het zelfde nr als dat hij samen met hi-tek had? 1-800 Homicide?

avatar van I See No Evil
Akonner schreef:
Welke nr's zijn aanraders?

Ik vind Memph Bleek, Its Business, My Turn, Soundscan en One Blood (remix) echte aanraders...

Berichten verplaatst naar The Game

avatar van Game
Aardige mixtape met wat oude nummers. Sommige zijn opgenomen in The Documentary periode, andere weer in de Doctor's Advocate. Qua flow dik in orde, beats kunnen beter. My Turn en Soundscan zijn leuke G-Unit disses.