Harry Sacksioni - Optima Forma (1987)

Label: Vertigo

1. Paddentrek (5:01)
  2. Karavaan (3:44)
  3. Embryonic Journey (2:53)
  4. Freighttrain (2:08)
  5. Omdat Victor Jara Zong (2:44)
  6. Life of Brain (3:12)
  7. Chez Nous (2:37)
  8. Arena (6:01)
  9. En Dan Is Er... (0:47)
  10. Blue Moon (2:21)
  11. Breekbaar (2:23)
  12. Yeti (4:45)
  13. Amulet-Escapade (4:13)
  14. Bello (4:49)
  15. Anji (5:55)
  16. Huiswaarts (2:13)
avatar van Fairy Feller
Heb dit optreden toen gezien en in de schouwburg deze LP gekocht. Aardig mn vingers verstuikt om sommige stukken na te spelen, kon toch zweren dat ik meerdere gitaristen hoorde, maar hij deed het allemaal zelf....zucht.

avatar van Stijn_Slayer
Toch had hij Ton Scherpenzeel van mij thuis mogen laten. Scherpenzeel mag dan een rasmuzikant zijn, maar zijn synths maken het geheel wel wat klinisch. Sacksioni klinkt doorgaans toch het beste met spaarzame, akoestische arrangementen waarin er niet te veel afleidt van zijn gitaarspel. Desondanks een te genieten album, maar hij heeft betere albums gemaakt.