Longpigs - The Sun Is Often Out (1996)

Label: PolyGram

5. Happy Again (4:17)
  6. All Hype (3:23)
  7. Sally Dances (3:44)
  8. Jesus Christ (4:00)
  9. Dozen Wicked Words (4:58)
  10. Elvis (4:22)
  11. Over Our Bodies (17:00)
  12. Sleep (4:09)
fastpulseboy
geen berichten...
hmmm toch een erg memorabele plaat....
af en toe schuift ie nog het laadje in en dan bler ik van voor tot achter deze lekkere shit mee!

avatar van SirNoodle
mooie plaat, maar hopeloos ten onder gegaan in de wave aan Britse bands toen. om het album wat te plaatsen qua stijl: longpigs zit ergens tussen de driehoek blur, radiohead, pulp. Over our bodies is een knappe song, en de 'ballad' on and on is prachtig.

Over Our Bodies duurt maar liefst 17 minuten zij het dat je in ieder geval bij mijn download
na ongeveer zes en een halve minuut slechts stilte hoort. Ook weleens meegemaakt trouwens
dat bij een nummer een vrij lange stilte valt maar er dan toch bij dat nummer nog iets (Als bonus?)
achteraan komt. Zat ik dan ook bij Over Our Bodies op te wachten, maar tevergeefs. Rare
ongein. De laatste drie tracks (Inclusief Over Our Bodies) vond ik sowieso nogal minder. Toch wel
jammer want voor de rest vond ik het genieten geblazen.