Spinvis - Vele Hemels (2017)

Alternatieve titel: Many Heavens

Score
Label: Excelsior

1. Ouverture (1:02)
  2. Huid (1:30)
  3. Bijna Twaalf Uur (0:45)
  4. Enfin (4:51)
  5. Kunst (1:52)
  6. In Stilte (2:06)
  7. Muchos Celestiales (1:11)
  8. Henry (1:49)
  9. Vuur (1:28)
  10. Haar Auto (1:27)
  11. Henry, Later (2:36)
  12. Kan Laat Worden (2:05)
  13. Foto's (1:09)
  14. Onder Woorden (4:04)
  15. Kom Terug (3:50)
avatar van dynamo d
Wordt dit ook op cd en/of vinyl uitgebracht?

avatar van E-Clect-Eddy
Alleen op het laatste nummer Kom Terug zingt Spinvis, de rest is instrumentaal

Geen idee... wordt weinig ruchtbaarheid aan gegeven. Maar er komt wel iets in het DeLaMar volgend jaar met het boek als uitgangspunt... staat helaas niet bij welke muziek ze daar bij gaan gebruiken.

Op de officiële sociale kanalen van Spinvis zie ik er niks over.

Zie wel net dat hij de muziek heeft geschreven voor een nummer van Rob de Nijs z'n nieuwe album Niet voor het Laatst (2017): nummer Morgen Kom Je Terug

avatar van Rudi S
E-Clect-Eddy schreef:
Alleen op het laatste nummer Kom Terug zingt Spinvis, de rest is instrumentaal

Geen idee...

Misschien...
VELE HEMELS Trailer (2017) | Brit Van Hoof, Koen De Graeve, Koen De Graeve - YouTube

avatar van E-Clect-Eddy
Zonder de karakteristieke stem en teksten van Erik vind ik dit niet echt Spinvis

Wellicht had hij hier gewoon onder zijn eigen naam de album moeten uitbrengen?

avatar van ohmusica
Ik heb de film nog niet gezien, maar wel mooi dat Spinvis voor deze film (scenario Griet op de Beeck) de muziek heeft mogen maken. Zijn muziek heeft altijd wel filmische elementen in zich, en op de soundtrack komt de verstilling en beklemming naar voren. Vele Hemels boven de Zevende - Griet Op de Beeck (2013) - BoekMeter.nl

IsAllGoodMan
Wonderschoon. In feite een aantal instrumentele versies/fragmenten van bekende Spinvis-nummers. Verrassend genoeg blijven ze ook zonder vocalen overeind.