DSKNT - Phsphr Entropy (2017)

1 stem

Zwitserland
Label: Clavis Secretorvm

1. Exhaling Dust (8:26)
  2. S.O.P.O.R (7:46)
  3. Kr. Vy. Rites (1:10)
  4. Kr. Vy. Portals (7:35)
  5. Resurgence of Primordial Void Aperture (7:24)
  6. PhSPHR Entropy (9:32)
avatar van Eddie
Vreemde plaat, niet verkeerd maar wel een vreemde plaat. Heel erg veel informatie is er over deze band ook niet te vinden. Het blijkt een één mans project te zijn uit Zwitserland. Als iemand mij had verteld dat het de nieuwe Mayhem was, had ik het ook geloofd. Ik had het voor Mayhem begrippen een teleurstellende plaat gevonden omdat ik wat spectaculairder drumwerk verwacht had. Slecht is het overigens ook niet, het baterd lekker op tempo door en houd de aandacht goed vast, heel spectaculair is het aan de andere kant weer niet, daarvoor mis ik een beetje een eigen identiteit.
Kortom, een lekkere plaat om de donkere dagen nog donkerder te maken, maar of ik deze over een jaar nog zal luisteren, dat betwijfel ik.