BROCKHAMPTON - Saturation III (2017)

Label: Empire

7. BLEACH (4:33)
  8. ALASKA (3:19)
  9. HOTTIE (3:17)
  10. CINEMA 2 (0:39)
  11. SISTER / NATION (6:05)
  12. RENTAL (3:34)
  13. STAINS (2:59)
  14. CINEMA 3 (0:51)
  15. TEAM (4:34)
avatar van Dikkop
Heel erg jammer dat Quiver van Bearface hier niet op staat.
Misschien op het volgende album Team Effort dan hopelijk.
Los daarvan doet Brockhampton het opnieuw. 3/3
Band van het jaar imo.

avatar van nedbed
Wat een helden zijn dit toch. Gewoon drie steengoede albums in één jaar. Het niveau van deel 2 haalt deze wat mij betreft net niet, maar ik plaats 'm wel boven deel 1 in mijn top 10 van 2017. Favoriete tracks zijn: BOOGIE (Heerlijk energieke song), ZIPPER, JOHNNY, SISTER/NATION en ALASKA (Die Beatswitch bij 2:26!!). Hoor ik daar btw een sample van Boards of Canada of iets wat op een nummer van Boards of Canada lijkt? Die associatie riep het bij mij op in ieder geval.

avatar van Fade.
De beste van de drie en de meest experimentele. Nice.

avatar van jordidj1
Pfff, verslavend albumpje dit, verveelt geen minuut.

avatar van davevr
boogie!!!!

avatar van jordidj1
Momenteel luister ik dit album weer veel en het blijft een erg aangenaam circus om naar te luisteren. Geen track is hetzelfde, het gaat echt alle kanten op: je kan merken dat deze plaat de meest experimentele is. Desondanks klinkt het toch als één geheel, wat het tot een erg verslavende plaat maakt. Deze jongens zijn nog lang niet uitgespeeld in de hip-hopgame en dat ze ontzettend veel talent hebben, is al erg duidelijk te horen op hun derde worp.

Fuck it, ik doe het gewoon, ook al ben ik de eerste die dat doet op deze site, geloof ik: vijf sterren én een plekje in de top-10!