Sin Fang, Sóley & Örvar Smárason - Team Dreams (2017)

IJsland
Label: Morr

1. Random Haiku Generator (4:27)
  2. Love Will Leave You Cold (5:09)
  3. Wasted (3:19)
  4. Black Screen (4:13)
  5. Slowly (4:21)
  6. Citrus Light (3:06)
  7. Tennis (3:49)
  8. Space (3:12)
  9. Used and Confused (3:11)
  10. Go to Sleep Boy (3:56)
  11. The Sun Will Go Out (3:42)
  12. Dream Team Party Kids (5:25)
avatar van Sunderland
Elke laatste vrijdag van elke maand in 2017 bracht dit dreamteam een nummer uit waarvan Random Haiku Generator en Wasted pareltjes zijn die mij nog erg bijstaan.

Ben benieuwd hoe nu de verzameling van maandtracks als geheel klinkt.

avatar van overmars89
Wow dit is echt prachtig. De verschillende harmonieën, de unieke subtiele productie en de prachtige stemgeluiden die heerlijk passen bij de productie. Het is een prachtig mengelmoesje van verschillende stijlen geworden. Zeker één van mijn favoriete platen van het moment.

avatar van Sunderland
Volgende week zondag staan ze in de Ekko (11e).

Urrim
Fantastisch album, door een trio waarvan ik aanvankelijk alleen Sóley kende. De plaat heeft een enorm sterke opening, met aardig wat pit. De resterende nummers zijn wat rustiger en meer overpeinzend van aard, maar geenszins minder het luisteren waard.