Femi Kuti - One People One World (2018)

Nigeria

10. Dem Don Come Again
  11. Dem Militarize Democracy
  12. The Way Our Lives Go
avatar van Negri
Wat een matig album is dit! Ik ben teleurgesteld. Overal goede besprekingen, maar onbenullig en saai. Muzikaal is het allemaal zeer, zeer standaard; Femi Kuti speelt zelf misschien wel matiger dan ooit. Tekstueel is het album dat vol zit met positiviteit, in tegenstelling tot de vorige platen. Helaas zijn de teksten nogal cliché. Het werkt bij mij eerder op de lachspieren. Wellicht hoor ik het allemaal niet goed, maar dit zet ik zeker niet meer op.

avatar van Brunniepoo
Nou, Femi is zeker wel eens sterker voor de dag gekomen, maar echt slecht vind ik dit nou ook weer niet. Ik zou deze plaat overigens ook niet zo snel nog een keer opzetten, er is zoveel beters...