Heart - Crazy on You (2001)

Rock / Pop
Label: Falcon

1. Crazy on You (4:51)
  2. Magic Man (5:28)
  3. Barracuda (4:21)
  4. Heartless (4:59)
  5. Straight On (4:47)
  6. Dog and Butterfly (5:02)
  7. Even It Up (5:05)
  8. Tell It Like It Is (4:22)
  9. What About Love? (3:39)
  10. Never (4:03)
  11. These Dreams (4:12)
  12. Nothin' at All (4:04)
  13. Alone (3:37)
  14. Who Will You Run To (4:02)
  15. There's the Girl (3:46)
  16. All I Wanna Do Is Make Love to You (5:06)
  17. I Didn´t Want to Need You (4:05)
  18. Stranded (3:54)
avatar van Gert P
Nog geen recensie terwijl hij al van 2001 is!
Mooie verzamelaar maar mis 1 nummer en dat is Dreamboat Annie.
Verder met alle hits die ze in Nederland hebben gehad.

avatar van musicfriek
Valt mij op dat er van Heart echt ontzettend veel verzamelaars zijn. Dit lijkt mij zeker niet de beste. Er staan er een aantal op de site die completer zijn (dus ook met Dreamboat Annie )

Dit is trouwens wel een hele kitscherige hoes

avatar van Gert P
Ja een echte BZN of Cats hoes.
Ze komen alleen niet uit Volendam.
Heb deze voor nog gen 5 euro en vindt er niks slechts opstaan dus ja wat is een betere verzamelaar.

Nou, heb even gekeken en ik vind dat er geen betere verzamelaar staat.
Wat ik al zei mis alleen Dreamboat Annie en op die anderen staat deze er wel op maar staat weer een live nummer tussendoor of een ander slecht nummer.
Nee hoor hou het bij deze.

avatar van sq
sq
Vind ik ook. Alles wat je erop wil staat erop. Maar inderdaad is het geen beste hoes, en het is van zo´n niksig verzamel-labeltje. Niet echt een pronkstuk in de kast, maar met de muziek is niets mis.

avatar van Gert P
Hou hem ook angstvallig verborgen in de kast tot dat ik het weer ga spelen.

avatar van Thuurke
Mooie hoes, ik wist niet dat zij ook uit Volendam kwamen.

Thuurke schreef:
Mooie hoes, ik wist niet dat zij ook uit Volendam kwamen.

Nee, BZN komt juist eigenlijk uit Seattle.

avatar van kaztor
Ook apart dat er de studio-versies van drie verschillende labels op staan. Hoe heeft het label dat klaargespeeld?
Zo zie je maar dat sommige van die 'nikserige' labels wel voor elkaar krijgen waar grotere labels, gemakshalve als om financiele redenen, liever omheen lopen.
Zo wordt er op bv. hun Original Album Classics-setjes handig om de Mushroom-albums heen gewaltst.

avatar van rkdev
Weet iemand waar ik deze cd kan kopen? Kan ‘m nergens vinden.

avatar van Mssr Renard
rkdev schreef:
Weet iemand waar ik deze cd kan kopen? Kan ‘m nergens vinden.

Voor 10 euro te bestellen, vanuit Nederland, Frankrijk, etc.:
Heart - Crazy On You (CD, Germany, 2001) For Sale | Discogs

avatar van gaucho
Ik heb deze een jaar of tien geleden aangeschaft bij een plaatselijke boek(!)handel, die toen ook wat in dit soort vage CD'tjes deed. Ook ik kon haast niet geloven dat het ging om een verzamel-CD met originele opnamen van ook nog eens drie verschillende labels (Mushroom/Arista, Portrait/Sony en Capitol/EMI). Ik dacht eigenlijk dat het zo'n vage live-registratie was, maar het viel me wel meteen op dat alle nummers in de chronoligische volgorde stonden...

De meeste andere verzamel-CD's van Heart beperken zich óf tot de CBS-uitgaven óf tot die van Capitol. Eigenlijk is dit de meest complete Heart-verzamelaar die ik ken (in elk geval op één CD), met een mooi overzicht van vrijwel alle bekende singles van 1976 tot en met 1989. Het blijft bijzonder dat zo'n piepklein vaag budget-labeltje dit voor elkaar kreeg.
Kostte me destijds iets van 3 euro. In dezelfde serie zat ook het originele album One step closer van de Doobie Brothers, die toen al jaren out-of-print was. Helaas niet met de originele hoesfoto...

avatar van rkdev
Mssr Renard schreef: