Distorted Nude - The Sprawl (2017)

België
Avant-Garde / Electronic
Label: Moving Furniture

1. The Sprawl (40:15)
avatar van kobe bryant fan
Proper is het niet maar ik ga hier toch een paar mensen in taggen (voel je vrij om het woord te verspreiden ) omdat dat dit nu eenmaal veel vlotter is dan iedereen apart te verwittigen.
Ik heb namelijk een nieuwe release op Moving Furniture, het materiaal is al 2 jaar af maar nu toch uitgebracht. Mijn laatste ambient werk voorlopig, gezien mijn laatste shows free impro/noise gericht zijn.
Masimo, Jazper, niels94, Môrthul

avatar van Masimo
Veertig minuten durende ambientcover van Arcade Fire, ben benieuwd!

Masimo schreef:
Veertig minuten durende ambientcover van Arcade Fire, ben benieuwd!

Haha, geen Arcade Fire, geen Sonic Youth
Eerder een verwijzing dan naar William Gibson.

avatar van Môrthul
Ik ben benieuwd! De laatste dagen ben ik al in een Ambient / rustige IDM mood dus het zal niet lang duren voor ik hem een draai heb gegeven.Er staan ook wat samenwerkingen van je op de site zie ik (Klandal), is dat ook ambient?

Môrthul schreef:

Inderdaad, de Klankdal tape en CD (denk niet dat die op de site staat, Alle Dag Aan Diggelen, kwam uit in februari dit jaar) zijn ook ambient.
Van mijn noise werk zijn er al opnames in de studio gemaakt maar daarvoor moet ik nog een label zoeken.

avatar van Jazper
Ik had m wel gezien, maar nog niet beluisterd. Zal ik binnenkort eens doen!

avatar van Vince vega
Fraai stukje werk weer Glenn!

Vince vega schreef:
Fraai stukje werk weer Glenn!

Bedankt, fijn om te horen!