Dark Mark - Does Christmas 2012 (2012)

Rock / Blues
Uitgebracht in eigen beheer

1. The Cherry Tree Carol (3:25)
  2. Down in Yon Forest (1:55)
  3. O Holy Night (2:57)
  4. We Three Kings (2:20)
  5. Coventry Carol (2:13)
  6. Burn the Flames (3:47)
avatar van Poles Apart
Dit was een exclusieve EP uitgave in 2012, Lanegan heeft nu 4 nieuwe nummers opgenomen, waardoor dit een volwaardig album is geworden en het wordt dit jaar (december) opnieuw uitgebracht. Één van de nieuwe tracks is een cover van the Everly Brothers' 'Christmas Eve Can Kill You'. Alleen verkrijgbaar via RoughTrade als ik het goed begrepen heb.

avatar van Poles Apart
Gisteren 'Dark Mark Does Christmas 2020' binnengekregen, een uitgebreidere versie dus van dit mini-album. Nog niet in de stemming om het al te draaien, nog een paar weekjes wachten.