Turnstile - Time & Space (2018)

Punk
Label: Roadrunner

1. Real Thing (1:56)
  2. Big Smile (1:29)
  3. Generator (3:14)
  4. Bomb (0:24)
  5. I Don't Wanna Be Blind (2:04)
  6. High Pressure (1:56)
  7. (Lost Another) Piece of My World (1:51)
  8. Can't Get Away (3:02)
  9. Moon (1:53)
  10. Come Back for More / H.O.Y. (2:55)
  11. Right to Be (2:05)
  12. Disco (0:46)
  13. Time + Space (1:40)
avatar van bennerd
Laat maar komen. De singles geven het idee dat de band met iets geheel nieuws zal komen. Turnstile lijkt bij mij weinig mis te kunnen doen.

avatar van Mr. B
Leuke verrassing, zin in!!!

avatar van lowieke
Ik heb een hoop vertrouwen in dit album. Vrij geniale band die zich zelf door ontwikkelt en toch loyaal blijft aan zichzelf. Wat een verademing deze band.

avatar van eightynine
Eindelijk eens tijd gehad voor de singles en dit moet een ramplaat van jewelste worden zeg! Meezingers verpakt in hardcore geweld, gotta love it.

avatar van Mr. B
Die 4 vrijgegeven nummers zijn fantastisch, vooral Moon is weer zeer speciaal!

avatar van E-Clect-Eddy
Vanaf vandaag tijdelijk te beluisteren, voor de officiële release aanstaande vrijdag, via een stream van NPR first listen

avatar van Mr. B
Vanmorgen in de auto al 2 keer achter elkaar kunnen beluisteren. Altijd lekker die kort en krachtige punkplaatjes. Wat mij betreft nu al een zeer geslaagd album, met als hoogtepunten Generator, Come Back for More / H.O.Y. en Moon!

avatar van bennerd
Hij is goed!

avatar van eightynine
Wat een lekker tempo weer!

avatar van Mausie
Wat een epische track is Moon! Muziek buiten mijn straatje, maar dit smaakt naar meer

avatar van Interlude
Een eerste luisterbeurt stemt me zeer positief. Enkele vullers maar voor het grootste gedeelte erg sterke nummers. Moon is inderdaad een fantastisch nummer!

avatar van Mr. B
Halfje erbij! Album gaat steeds meer onder de huid kruipen, melodieus en opzwepend. En ik ontdek steeds weer nieuwe pareltjes, wat sowieso al fantastisch is gezien de tijdsduur.

Bomb is zo'n pareltje, dat vervolgens naadloos overloopt in I Don't Wanna Be Blind
En dan komt het pareltje waardoor er een halfje bij komt. High Pressure knalt eruit, gedreven en stuwend, met dat licht neurotische "Jerry Lee Lewis pianootje" er tussendoor!!!

Schreew het mee en gooi het eruit

avatar van lowieke
Geweldig. Na meer luisterbeurten hoor je steeds meer de dynamiek in de al zo dynamische groove.

avatar van andnino
Leuk plaatje, gaat zich zeker bij mijn hardcorecollectie voegen. Vooralsnog niet meer dan dat, ik hou het bij 3,5 sterren.