Mike Shinoda - Post Traumatic (2018)

Rock / Hip-Hop
Label: Warner Bros.

1. Place to Start (2:13)
  2. Over Again (3:51)
  3. Watching as I Fall (3:31)
avatar van jerome988
Mike's eerste muziek sinds het overlijden van zijn beste vriend. Het zijn zeer persoonlijke liedjes geworden, erg krachtig en overtuigend. Wreed dat de meest oprechte liedjes pas komen na een echte zware persoonlijke tegenslag. De EP-titel spreekt boekdelen wat dat betreft.
Als Linkin Park-fan doet het me goed dat Mike zijn rouw op deze manier verwerkt, door dicht bij de fans blijven en zijn ervaringen te delen. Dat maakt het weer iets draaglijker om het verlies van mijn favoriete frontman te verwerken. Nieuwe perspectieven en inzichten....

De video’s zijn even persoonlijk als de muziek, zeker de moeite waard om ook even te bekijken.

''On this project, I’m trying to work “in the moment.” I record a vocal or shoot a video while I’m feeling something. Grief is so personal, and I thought that a D.I.Y., autobiographical format made the most sense. So I shot & edited everything in the videos myself. I‘m planning to continue doing it this way until it doesn’t feel right anymore, or until the work becomes too much.'' (Twitter)

Wellicht zijn jullie hier ook benieuwd naar The_CrY thunder1 Digi-Djeff InnerFreedomInt Marco1994 Seroja Rudi1984 LinkinPark90 Kelzo rocknrolla

avatar van Seroja
Mike Shinoda is een baas. Mooi hoe hij om gaat met zijn verlies en de LP fans hierin meeneemt.

avatar van LinkinPark90
jerome988 schreef:

Ik heb de drie nummers via YouTube opgezocht.
3 goede nummers. Het is positief dat Mike zo zijn verlies probeert te verwerken. De video's zijn inderdaad even persoonlijk als de muziek.
Ik ben benieuwd hoe men verder zou gaan met Linkin Park want Chester lijkt mij moeilijk vervangbaar.