Wilson & Wakeman - The Sun Will Dance in Its Twilight Hour (2018)

Label: Blacklake

8. Shining a Light on a Miracle
  9. Tried and Tested
  10. The Sun Will Dance in Its Twilight Hour
avatar van buso
Ligt in het verlengde van hun vorige worp: mooie akoestische nummers waar de stem van Wilson goed bij past. Totaal niet te vergelijken met zijn werk bij Threshold of Ayreon of ... (ook niet met het werk van Wakeman bij Ozzy ) of wat ze beide bij Headspace doen.

avatar van The_CrY
Wederom een erg geslaagd album, maar de nummers op deze plaat vind ik misschien nog wel beter. Heerlijke flow in de melodieën en de arrangementen zijn wat kleurrijker dit keer. Prachtige rustige folk met als hoogtepunten 'Blackpool Clip Joint Racket', 'Laugh in Time' en 'Shining a Light on a Miracle'.