FM - Atomic Generation (2018)

Label: Frontiers

1. Black Magic (4:30)
  2. Too Much of a Good Thing (4:10)
  3. Killed by Love (4:40)
  4. In It for the Money (4:16)
  5. Golden Days (5:05)
  6. Playing Tricks on Me (4:00)
  7. Make the Best of What You Got (4:41)
  8. Follow Your Heart (5:39)
  9. Do You Love Me Enough (4:57)
  10. Stronger (4:53)
  11. Love Is the Law (6:00)
avatar van Arjan Hut
Deze cd kwam ik laatst voor een zacht prijsje tegen op een platenbeurs. Bij de eerste keer luisteren gingen de nummers nog (hetzij op een aangename manier) het ene oor in en het andere uit. Inmiddels is Atomic Generation meer ingesleten en valt op hoe knap het een en ander in elkaar steekt. De productie is goed en helder, de band is in topvorm, en dat er niet zo één, twee, drie een uitschieter is aan te wijzen, komt eerder omdat het allemaal goed klinkt dan door een gebrek aan kwaliteit. Vier sterren is wellicht net overdreven, maar op een goeie dag, wanneer de zon schijnt en ik op een relaxed moment deze cd erbij pak, ja, dan zou het zomaar kunnen gebeuren hoor.

avatar van Arjan Hut
Toch een half puntje drbij.